15. januar 2009

Meg selv som liten.

Satt og kikket litt på bilder av meg selv fra da jeg var liten. Noen av bildene kan vel minne noe om tulla her. Men hun har bra mye fra faren og ser jeg :)

Jeg nyfødt:

Aurora nyfødt 2008:

Jeg 7 uker gammel i 1976:


Aurora 7 uker (korrigert etter terminen) i 2008:

Sånn snurper Aurora nesen sin nå for tiden. Her er jeg ute på tur i 77..:

Jeg og broren min Håkon har gjort ugang:

Stolt storesøster - jeg og Monica i 1980:

Mormor og bestefar på Valle i Bamble:

Bestemor og bestefar i Alvdal:

Fire år :)

Pappa har kjøpt speilrefleks og tar masse portretter..;)

KG i 1970:

Har dessverre ikke så mange bilder av pappaen på dataen her, så det ble med dette :)

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Kikka på nydelige bilder, og fikk faktisk sett at hun hadde på de sokkene:-D Så morsomt! Min tulle på 7 år bruker sine mye:-)
    Ha en nydelig dag!

    SvarSlett
  2. Ble rent nostalgisk her, altså. Sågøy å se bilder fra "gamle dager" :-D
    Snuppa di ligner bra mye på deg, altså!

    SvarSlett
  3. Artig med gamle bilder, jammen har verden forandret seg mye siden 70-tallet! Menyen til bursdagen så kjent ut, hihi! Bløtkake, formkake i skiver og julebrød var standard her også.

    SvarSlett