15. januar 2009

13 og 11 år gamle broderingsprosjekt..


Noe kan bli liggende leeeenge..

Grisen begynte jeg på som ung studine. Det må være minst 13 år siden. Så gikk jeg tom for en eller to av fargene, og det ble lagt til side litt til jeg fikk kjøpt meg mer garn...

Men siden jeg var så godt igang så begynte jeg så smått på et nytt bilde før jeg fikk ferdig det andre (bildet av de to barna nederst). Det mener jeg at jeg startet på i 98. Hehe. Der har jeg kommet så kort at jeg tok bare med bilde av det ferdige bildet..

Bildene var uansett med tanke på fremtidige barn, og siden hun nå har kommet til verden og etterhvert vil begynne å leke på sitt eget rom, må jeg bare få dem ferdig og sette dem i glass og ramme :)

2 kommentarer:

  1. Disse er da så flotte at jeg håper du gjør dem ferdige. Jeg har sydd det som er helt til høyre av de 3. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Hihi, godt å se at det er flere med broderiskjeletter i skapet. Jeg har et par *kremt* av de jeg også...

    SvarSlett