28. januar 2009

Fremgang med nøstebarndressen :)

Siden det ikke tyter ut plagg i hygg og (ge)vær fra denne bloggeren, får jeg ta med flere poster pr. prosjekt :)

Så langt har jeg kommet på nøstebarndressen:



Lett og morsom å strikke! Kommer nok til å strikke flere sånne. Har fulgt oppskriften på 2 år, men synes ikke den var så veldig stor for størrelsen?! Tror A kan begynne å bruke den nå i våres alt jeg. Kan jo bare brette opp litt her og der.

Genseren min er montert, men halsen og heklingen gjenstår. Trenger hjelp til det, men dette ble utsatt da vi dro på oss det ekle mageviruset i helga.. Må bli skikkelig frisk før vi begynner å menge oss med andre igjen!

Må også bestemme meg for hva slags garn/farge jeg skal ha på heklekanten rundt.. Tror det må bli rååååsa =0)

Denne er strikket i str 1 år, men den ble kjeeeempestor synes jeg!

1 kommentar:

  1. Wow! DU har sannelig gjort masse strikking den siste tiden! En hel genser, og en dress er jo snart ferdig. Jeg er imponert!
    Nøstebarndressen til L har jeg jo brukt et halvt år snart, og enda er den "for stor", så den kan godt hende jeg kan bruke den litt til høsten også. Strikkedresser vokser gjerne med barnet.

    SvarSlett