28. januar 2009

Hyggelig gave fra Hønehuset!



Det ramlet en veldig hyggelig overraskelse ned i postkassa vår i dag. 



Jeg var nemlig så heldig å vinne en trekning i Hønehuset 18 januar i år! Ekstra hyggelig var det siden det har vært sykdom og elendighet her i huset de siste dager.



Det var med spenning jeg åpnet opp. Aurora hjalp selvfølgelig til!





Og vips var jeg to nydelige rosa nøster rikere!


Et Merino Silk fra Hjertegarn og et Mandarin Petit (egyptisk bomull), samt et superkoselig kort, og noen herlige oppskrifter fra bl.a Nøstebarn som jeg nå klør i fingrene etter å prøve ut!

En hekleoppskrift på skaut til Aurora var også lagt med slik at jeg kan få øvd meg på hekling. Det trengs! Æ glær mæ! :-)

Veldig fin pakke Torill! Tusen tusen takk til deg.
Dette kom virkelig godt med nå for jeg er snart arbeidsløs!

3 kommentarer:

  1. Så herlig lita frøken, som hjelper til.
    masse fint pa siden din, elsker nøstebarndressen - den er et must for alle oss med små.

    SvarSlett
  2. Godt at den falt i smak:-D
    Så at papiret var revet litt i, det tyder på ivrige hender. hihi.

    SvarSlett
  3. Så kjekt med gave da :)!
    Kjempesøt gaveåpneassistent!

    SvarSlett