4. februar 2009

Jeg har fått en award :-)

Jeg har fått en hyggelig award fra Aileen's strikkekrok :



Dette er teksten som fulgte med:

Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom,tid og forhold.
Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner.
De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.
Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg.
Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!
Gi denne utmerkelsen til seks bloggere,som igjen må velge seg seks nye.
Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

Jeg nøyer meg med fem bloggere denne gang og vil gi den videre til ,

Elisabeths verden  
Hønehuset

Bittes Hjørne

Ann Kristins Hobbysider

Livs Hobbyblogg

Alle er blogger jeg følger med på og alle produser så flotte ting!

Det er gøy å se bilder av ferdigstilte prosjekter og å lese nye poster på disse sidene er en stor glede i hverdagen - nemlig! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar