14. mars 2010

Gåing igjen

.
Jeg holder enda forsettet mitt på dag fire. Enda jeg hadde tenkt å ikke måtte gå i helga.

Her er bilde fra dagens tur til byen med begge de små. Måtte jo ha mat, og vi forsøkte på en cafe først, men der hadde de nettopp stengt matserveringen, så vi endte innom MacDonalds.

Hadde ikke lyst å sitte der inne, så tenkte at vi kunne finne en benk på utsiden. Vi gikk selvsagt forbi den eneste benken vi så på hele turen, så vi endte opp med å spise maten vår stående i rundkjøringa ved brannstasjonen. :)

1 kommentar:

  1. Kjenner meg igjen i dette med trimming og slikt. Jeg gikk mye etter fødslene, men ikke snakk om at jeg gikk ned... Må le litt av innlegget under her når du nevner veps. Det er noe av det verste jeg vet om, løper som en gal. Har lært meg å ikke hyle, begynte å overføre skrekken til ungene. Men så oppdaget jeg jo etterhvert at datteren min løper og hyler enda mer enn jeg noengang har gjort. Arvelig eller overført? :)

    SvarSlett