20. februar 2010

SNØ!!



Nå har det virkelig snødd over her i Sandefjord!!










Det er skikkelig finnmarksklima her nå, sier selv finnmarkingen blandt oss.

Jeg tok på meg oppdraget å måke oss ut av huset i dag, få inn avisen og en sekk med ved fra garagen.

Kledde godt på meg og gjøyv på med friskt mot. Jeg var nemlig så glad for å våkne opp i dag uten spysyken (Aurora hadde det dagen før og vi andre regnet med å bli smittet) så jeg ville feire det med litt fysisk utfoldelse.

Må si jeg nesten angret litt da jeg kom ut og snoen pisket i ansiktet.. men det var litt deilig med frisk luft og.

Det har ikke akkurat blitt mye av utfoldelse ute i år i forhold til hva man er vant med.

Aurora skal jo også vennes til sno og blæst, så Ken-Gøran dro på Biltema og fikk tak i en liten spade til henne.

Så var de ute og måket på terrassesiden.

Til neste år tar hun kanskje jobben alene??

:-)





3 kommentarer:

  1. Har måkt i snart to timer. Tror vi får ut bilen nå....

    SvarSlett
  2. Det snødde jo bare enda mer den dagen, så det var igjen 20 cm på vinduet tilslutt... sukk.

    SvarSlett