10. januar 2009

Har begynt på noe nytt...

Glemte nøstebarndressen min hos mamma en dag, og måtte begynne på noe nytt så lenge..

Så fant jeg frem en oppskrift på noe i "Sødt og Bløtt". Denne skulle egentlig vært strikket i myk kashmere, litt tykkere enn lammeullsgarnet mitt. Så denne versjonen blir noe mer tynn og hengslete ser jeg..

Men vi får se - det må jo bli brukanes.

PS: Skal hekle litt også på denne - hjelpes.. Spørs om ikke jeg må ta det med neste gang vi kommer på besøk sjefshøna

Kan noen gjette hva det blir?

5 kommentarer:

  1. Jeg gjetter genser.
    Hilsen KG

    SvarSlett
  2. Hihi, gjetter også genser. *innhabil*

    SvarSlett
  3. Morsomt prosjekt, og siden Sjefshøna sier genser er det nok det :) Og har du problemer med strikketøyet hjelper hun deg å fikse det meste, der har du en god hjelper.. (Og så hjelper det at du strikker i rosanyanser, hi-hi...)

    SvarSlett
  4. Tenkte jeg skulle ha noe rååååsa på ja .. hihi. Noe applikert. Men det er der hjelpen kommer inn for jeg husker ikke helt hvordan man hekler!

    SvarSlett