1. september 2008

Ny arm!

Klokken er kvart på ett på natta og jeg er endelig ferdig med armen som ble for liten.

Jeg har gjort så mye feil på denne, rekket opp hundre ganger fordi jeg har strikket feil, ikke blitt fornøyd, blandet inn dårlig garn som jeg måtte kaste, osv osv, at jeg har nok totalt strikket nok armer til en blekksprut hvis en skal regne alt arbeidet jeg har hatt med denne!! Følte jeg måtte bli ferdig i kveld, for jeg vet ikke om jeg hadde orket å starte en ny dag med akkurat denne "$&#%$%" armen....

En annen ting jeg fant ut var at det var umulig å se Oscar vinneren "No Country for Old Men" samtidig som jeg strikka. Det ble bare kluss med begge deler, og jeg fikk ikke med meg mer enn 2/3 deler av filmen og måtte spørre KG hva som skjedde hele tida... håpløst.

Ellers var det sikkert en bra film altså, men jeg skjønte ikke en dritt på slutten - så det var tydelig at jeg ikke hadde fått med meg alt. Brukte mesteparten av tiden på å rekke opp ting jeg hadde strikka feil. Da mista jeg litt av filmen. Og når jeg begynte å se på skjermen igjen så strikka jeg feil. Hurra.

Nå har jeg gjort det litt på min egen følelse i forhold til størrelsen, sluttet å følge oppskriften,så nå gjelder det å huske hvordan jeg gjorde det når jeg skal strikke den andre...

Ble i det minste fornøyd med størrelsen på denne armen da.

Her er begge armene (som jo selvfølgelig er den samme armen da)

Når den var for liten øverst,

og det ferdige resultatet nederst. 


">

3 kommentarer:

  1. Åh, den blir fiiin!! Må råstrikke jeg nå, for å komme ajur med deg. Jeg får kanskje begynne på armene i kveld..

    Du lærer jo utrolig mye nå som du strikker det samme om og om igjen... hehe.

    Neste blir mye lettere vet du! *trøste*

    SvarSlett
  2. Neste blir lettere ja. Men den vil nok ta tid den og. Jeg er ikke akkurat rask..

    Tenk at jeg velger å strikke en dress når jeg akkurat har strikka en dress(!!)

    Men som du sier, med litt terping så blir man flinkere i det minste!

    SvarSlett
  3. Nå venter jeg spent på ny oppdatering altså...:-)

    SvarSlett